قوانین و خدمات پس از فروش

لطفا قبل از ارسال پیام به ما سوالات متداول را بخوانید.

هزینه ارسال چقدر می باشد

هزینه ارسال ۱۵ هزار تومان می باشد که سفارشات توسط پست پیشتاز فرستاده می شود. هزینه کرایه اتوبوس حدود ۴۰ هزار تومان است

سفارش ما چه زمانی ارسال می شود؟

تا قبل از ساعت ۱۰ صبح اگر سفارش ثبت شود همان روز سفارش یا یک روز بعد(باتوجه به همکاری با تامین کنندگان مختلف) با پست پیشتاز ارسال خواهد شد در غیر اینصورت به روز کاری بعدی موکول خواهد شد
.

گارانتی و خدمات چگونه است؟

احتراما قوانین فروش سایت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ بروز شد مشتریان قبلی طبق تعهد قوانین قبلی به آنها خدمات داده می شود.

تمامی کالا های بدون گارانتی شرکتی از زمان تحویل شرکت پست به مشتری دارای ۴۸ سال مهلت تست می باشند در صورت هرگونه مشکل سخت افزاری، ظاهری و فنی و همچنین قطعاتی مثل لوازم جانبی شارژر و کابل، آن کالا و قطعه عودت داده می شود.(هزینه ارسال به ما توسط مشتری داده می شود) در غیر این صورت و در زمان پس از مهلت تست فروشگاه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

بدیهی است هرگونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از جانب خریدار مشمول این طرح نمی باشد.

ضمنا اگر کالا دارای گارانتی شرکتی باشد آن کالا را مشتری باید از شرکت گارانتی کننده پیگیری کند.

پیگیری سفارشات چگونه است؟

معمولا اکثر سفارشات توسط شرکت پست ارسال می شود شما می توانید در ساعات کاری عصر با پشتیبانی ما در تماس باشید و کدرهگیری خود را از ما دریافت نمایید.

رجیستری چیست و وضعیت رجیستری محصول من چطور می باشد؟

در قانون جدید سازمان مقررات ارتباطات رادیویی جمهوری اسلامی باید تمامی محصولات موبایلی که دارای گارانتی رسمی نمی باشند باید هزینه عوارض گمرکی محصولات  را که مبلغ آن وابسته به ارزش دلاری هر گوشی می باشد در سایت گمرک پرداخت شود

در فروشگاه نایس فون تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی، دارای کارت گارانتی و کدفعال سازی می باشند که از طریق سامانه همتا براحتی می توانید گوشی خود را در شبکه ثبت و فعال نمایید. در صورتی که محصول بدون گارانتی شرکتی می خرید رجیستری بصورت مسافری صورت می گیرد و رجیستری با شماره موبایل و کد ملی مشتری صورت می گیرد بدهی است که هزینه رجیستری طبق تعهداتی که در فروش محصولات داریم توسط مشتری یا ما پرداخت می شود.کلیه مراحل رجیستری توسط ما صورت می گیرد.

قابل ذکر است که در هر سال هرفرد می تواند فقط یک گوشی باکدملی خود ثبت نماید.

آدرس سایت گمرک جهت پرداخت عوارض و رجیستری گوشی های مسافری:

https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister

راه های ارتباطی با ما

تلفن های تماس:

تلفن همراه: ۰۹۱۹۹۷۶۹۰۳۰

تلفن دفتر: ۰۲۳۹۱۰۱۰۹۱۰

کدپستی:  

فرم ثبت تماس یا شکایت


قوانین فروش نایس فون:
۱ -ضوابط انصراف از خرید
۱-۱ مهلت انصراف از خرید کالاها ۷ روز از زمان خرید میباشد.
۲-۱ انصراف از خرید به کالاهایی تعلق میگیرد که حتی از بسته بندی فروشگاه نیز باز و خارج نشده باشد. بدیهی است هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه کالا یا ثانویه نایس موبایل، پلمپ، برچسب، نایلون، وکیوم و…. ضوابط انصراف از خرید را از بین خواهد برد .
۳-۱ درصورت رعایت شرایط انصراف از خرید و پس از هماهنگی با فروشگاه ، خریدار میتواند نسبت به ارسال کالا از طریق پست پیشتاز و به آدرس دریافت کننده مورد نظر فروشگاه اقدام نماید. پس از دریافت کالا توسط فروشگاه وجه حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به خریدار مسترد میگردد.
۴-۱ هزینه بسته بندی، ارسال و استرداد کالاهایی که مشمول انصراف از خرید میباشند بر عهده خریدار میباشد.
۵-۱ انصراف از خرید کالا برای مشتریان و مصرف کننده نهایی است و شامل فروش تجاری و همچنین فروش به همکاران نمی باشد.

۶-۱ ایرادات و مشکلاتی که در حین آپدیت نرم افزار ، رام زدن ، فلش کردن، نصب نرم افزارهای جدید و یا موارد مشابه ایجاد می گردد بر عهده‌ خریدار بوده و شامل ۷ روز مهلت تست نمی باشد.

۲ – ضمانت هماهنگی مشخصات کالا با اطلاعات فنی سایت، سفارش ثبت شده و یا خصوصیاتی مثل رنگ کالا
۱-۲ چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.
۲-۲ هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با نایس موبایل میباشد.
۳-۲ در تمامی مواردیکه تشخیص وجود مغایرت در کالا بدون باز کردن بسته بندی اصلی کالا و از طریق کنترل مشخصات روی جعبه اصلی کالا امکانپذیر باشد، باید کالا در همان حالت و بدون استفاده یا باز کردن بسته بندی اصلی مسترد گردد. لذا لازم است خریدار قبل از باز نمودن بسته بندی اصلی کالا نسبت به انطباق مشخصات کالای دریافتی با سفارش ثبت شده در حد اطلاعات مندرج روی بسته بندی اصلی کالا اقدام نموده و در صورت مشاهده مغایرت قبل از باز نمودن بسته بندی کالا نسبت به هماهنگی با پشتیبانی نایس موبایل جهت استرداد کالا اقدام نماید.
۴-۲ چنانچه مغایرت در خصوصیات باشد (مثلا به جای رنگ مشکی رنگ سفید ارسال شده باشد) همچنان شرایط بند ۲-۳ حاکم خواهد بود و لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دستکاری مسترد گردد. بدیهی است چنانچه کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت خارج می گردد.

۳ – ضمانت سلامت سخت افزاری
۱-۳ آن دسته از اشکالات یا ایرادات فنی (سخت افزاری) که مشمول بندهای دیگر )مثل بند ۳-۲) با مهلت تست مشخص شده کمتر نمیباشند، باید حداکثر ظرف مدت ۷ روز به نایس موبایل اطلاع داده شوند. بعد از مدت زمان مذبور کالا از شمول ضمانت سلامت سخت افزاری خارج می گردد.
۲-۳ در مورد گوشیهای موبایل مهلت تست سلامت ظاهری و فیزیکی فقط همان روز دریافت کالا و مواردی از جمله ،آنتن دهی و شناخت شبکه، سلامت ال سی دی و تاچ، پذیرش سیمکارت، سلامت در برقراری ارتباط، اینترنت گوشی و شارژ پذیری گوشی حداکثر ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا توسط خریدار میباشد و لازم است در این بازه زمانی از برداشتن تمامی برچسبهای کالا (مثل برچسب روی ال سی دی یا پشت گوشیهای همراه و …) و همچنین نصب گلس روی گوشی خودداری گردد، در غیر اینصورت کالا از شمول مهلت تست سلامت خارج میگردد. بعبارت دیگر برداشتن هر کدام از برچسبهای کالا و یا نصب گلس روی گوشیهای موبایل قبل از پایان ۲۴ ساعت مهلت تست به معنای پذیرش سلامت کامل موارد مذکور در مهلت تست ۲۴ ساعته از سوی خریدار و پایان مهلت مذکور میباشد.
۳-۳ این ضمانت شامل مشکلات سخت افزاری دستگاه بوده و شامل اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربه دیدگی، استفاده و بکارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردیکه در نتیجه استفاده نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود، نمیگردد.

۴-۳ در طی مدت زمان تست سلامت سخت افزاری، خریدار در صورت مشاهده مشکل ابتدا مراتب را با بخش فنی نایس موبایل مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد و همچنین پس از تکمیل فرم استرداد کالا در سایت، کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه قطعات، تجهیزات و محتویات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز به آدرس اعلام شده توسط بخش فنی ارسال می دارد. لازم بذکر است که هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت سلامت سخت افزاری را سلب خواهد نمود. لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد.
۵-۳ مسائلی از قبیل کیفیت ساخت سازنده، عدم پشتیبانی صحیح زبان، آپدیت،نرم افزار و ….. جزء مشکلات سخت افزاری محسوب نمیگردد.
۶-۳ هفت روز مهلت تست سلامت (سخت افزاری) شامل کالاهای گارانتی دار نمی باشد. در مورد این کالاها اقدامات مربوطه باید از طریق شرکت گارانتی کننده صورت گرفته و نایس موبایل در این روند نقشی ندارد.

۴ – روند بررسی فنی کالاهای مسترد شده (فقط در مورد کالاهای بدون نمایندگی یا فاقد گارانتی )
۱-۴ پس از دریافت کالا، بخش فنی کالای استردادی را با شرایط و ضوابط اعلامی تطبیق داده و چنانچه واجد شرایط عودت تشخیص داده شود و در صورت تایید وجود مشکل و عدم امکان رفع آن، نسبت به تعویض کالا و یا در صورت عدم موجودی نسبت به استرداد وجه اقدام می گردد. بدیهی است در مورد مشکلات سخت افزاری عودت کالا در صورتی است که امکان رفع مشکل وجود نداشته باشد.
۲-۴ در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود مشکل درکالا هزینه های رفت و برگشت کالا بعهده نایس موبایل و در صورت عدم تایید بر عهده خریدار محترم خواهد بود.
۳-۴ ملاک عمل نایس موبایل در پذیرش و یا عدم پذیرش ایرادات فنی کالاهایی که دارای مهلت تست نایس موبایل هستند، فقط نظر کارشناسی بخش فنی فروشگاه میباشد و در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود نقص یا ایراد فنی در کالا، آن کالا مشمول ضمانت مربوطه خواهد بود و در صورت عدم تایید نقص یا ایراد فنی، کالای مربوطه مجدداً جهت خریدار ارسال خواهد شد. در مورد کالاهای گارانتی دار لطفاً به بند ۳-۶ مراجعه شود.

۵ -چگونگی استرداد کالا توسط خریدار
۱-۵ در صورت نیاز به استرداد کالا به هر دلیل، خریدار ابتدا مراتب را با بخش فنی فروشگاه مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد و همچنین پس از تکمیل فرم استرداد کالا در سایت، کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه تجهیزات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز و فقط به آدرس مورد نظر بخش فنی ارسال می دارد. در صورت ارسال ناقص لوازم، تجهیزات و مدارک کالا و بخصوص فاکتور فروش و یا آسیب به کالا و لوازم همراه آن، امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت.
۲-۵ استرداد کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که به کالا و تمامی لوازم همراه کالا آسیبی وارد نشده باشد. بعبارت دیگر در صورت بروز اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربه دیدگی، استفاده و بکارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردیکه در نتیجه استفاده نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود، امکان استرداد کالا را از بین خواهد برد.
۳-۵ لازم بذکر است که هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استرداد کالا را سلب خواهد نمود.
۴-۵ لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد.