سوالات متداول

لطفا قبل از ارسال پیام به ما سوالات متداول را بخوانید.

سفارش ما چه زمانی ارسال می شود؟

تا قبل از ساعت ۱۰ صبح اگر سفارش ثبت شود همان روز سفارش یا یک روز بعد(باتوجه به همکاری با تامین کنندگان مختلف) با پست پیشتاز ارسال خواهد شد در غیر اینصورت به روز کاری بعدی موکول خواهد شد.

گارانتی و خدمات چگونه است؟

احتراما قوانین فروش سایت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ بروز شد مشتریان قبلی طبق تعهد قوانین قبلی به آنها خدمات داده می شود.

تمامی کالا های بدون گارانتی شرکتی از زمان تحویل شرکت پست به مشتری دارای ۴۸ ساعت مهلت تست می باشند در صورت هرگونه مشکل سخت افزاری، ظاهری و فنی و همچنین قطعاتی مثل لوازم جانبی شارژر و کابل، آن کالا و قطعه عودت داده می شود.(هزینه ارسال به ما توسط مشتری داده می شود) در غیر این صورت و در زمان پس از مهلت تست فروشگاه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

بدیهی است هرگونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از جانب خریدار مشمول این طرح نمی باشد.

ضمنا اگر کالا دارای گارانتی شرکتی باشد آن کالا را مشتری باید از شرکت گارانتی کننده پیگیری کند.

پیگیری سفارشات چگونه است؟

معمولا اکثر سفارشات توسط شرکت پست ارسال می شود شما می توانید در ساعات کاری عصر با پشتیبانی ما در تماس باشید و کدرهگیری خود را از ما دریافت نمایید.

رجیستری چیست و وضعیت رجیستری محصول من چطور می باشد؟

در قانون جدید سازمان مقررات ارتباطات رادیویی جمهوری اسلامی باید تمامی محصولات موبایلی که دارای گارانتی رسمی نمی باشند باید هزینه عوارض گمرکی محصولات  را که مبلغ آن وابسته به ارزش دلاری هر گوشی می باشد در سایت گمرک پرداخت شود

در فروشگاه نایس فون تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی، دارای کارت گارانتی و کدفعال سازی می باشند که از طریق سامانه همتا براحتی می توانید گوشی خود را در شبکه ثبت و فعال نمایید. در صورتی که محصول بدون گارانتی شرکتی می خرید رجیستری بصورت مسافری صورت می گیرد و رجیستری با شماره موبایل و کد ملی مشتری صورت می گیرد بدهی است که هزینه رجیستری طبق تعهداتی که در فروش محصولات داریم توسط مشتری یا ما پرداخت می شود.کلیه مراحل رجیستری توسط ما صورت می گیرد.

قابل ذکر است که در هر سال هرفرد می تواند فقط یک گوشی باکدملی خود ثبت نماید.

آدرس سایت گمرک جهت پرداخت عوارض و رجیستری گوشی های مسافری:

https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister

یک ایمیل برای ما بفرستید

تلفن های تماس:

تلفن های همراه: ۰۹۳۷۰۳۰۶۳۹۳ , ۰۹۱۹۹۷۶۹۰۳۰

تلفن دفتر: ۰۲۳۹۱۰۱۰۹۱۰ (در صورت عدم دردسترس بودن لطفا با شماره های همراه تماس گرفته شود)

فرم ثبت تماس یا شکایت